تصویر لودر
پایگاه اطلاع‌رسانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق
کد خبر : 1490
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1401 - 22:31
-

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد: ظرفیت رسانه‌ای بافق در استان یزد بی‌نظیر است

اقدام بافق در برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، الگویی برای سازمان بسیج رسانه کشور شد

اقدام بافق در برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، الگویی برای سازمان بسیج رسانه کشور شد
رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد از بی‌نظیر بودن ظرفیت رسانه‌ای بافق خبر داد و گفت: با قدمی که در بافق برای برگزاری جشنواره ابوذر برداشته شد، قرار شد این اقدام شهرستان بافق به عنوان الگو در سال آینده در برنامه سازمان بسیج رسانه کشور قرار گیرد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق؛ علی‌محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در آیین اختتامیه این دوره جشنواره که با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، مشاور فرهنگی استاندار یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، تعدادی از مسئولان و اصحاب رسانه بافق برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و پشتیبان این جشنواره، گفت: جشنواره ابوذر، جشنواره رسانه ای و تخصصی است که هر سال در کشور برگزار می گردد؛ امسال هشتمین جشنواره کشوری و دومین جشنواره استانی برگزار و آثار خوبی به دبیرخانه استانی ارسال شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد ادامه داد: در جشنواره استانی، قریب به ۵۰۰ اثر را دریافت کردیم و در سطح کشور، رتبه برتر در تولیدات رسانه ای را استان یزد دارا بود.

پارسائیان به اهمیت این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: این جشنواره در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود و جای خوشبختی است که برای اولین بار در کشور در شهرستان بافق به صورت شهرستانی برگزار شد؛ البته بافق با زمینه فعالیت خوبی که در رسانه دارد، ظرفیت فوق العاده خوبی است و تقریباً در بین شهرستان های استان یزد بی‌نظیر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد ادامه داد: با قدمی که در بافق برداشته شد، قرار شد این اقدام شهرستان بافق به عنوان الگو در سال آینده در برنامه سازمان بسیج رسانه کشور قرار گیرد به اینصورت که ابتدا جشنواره در سطح شهرستان ها و سپس در سطح استان برگزار شود، البته این جشنواره وسیله ای است که نقاط ضعف و قوت رسانه‌‌ها در هر شهر و استان شناخته شود تا نقاط قوت، تقویت و نقاط ضعف، رفع گردد.

پارسائیان به اهمیت دیگر این جشنواره رسانه‌ای اشاره داشت و گفت: نکته دیگر ایجاد همگرایی است، به صورتی که سطح کارها و تعداد شرکت کنندگان مشخص شود و همه اینها زمینه‌ای برای تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای انقلاب اسلامی گردد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد به نگاه سیاسی این سازمان اشاره داشت و تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه یک نگاه فراجناحی دارد و قرار نیست در خطوط سیاسی گرفتار شویم و اصحاب رسانه باید در جهت دفاع از انقلاب اسلامی یک جبهه واحد رسانه ای داشته باشند.

پارسائیان به فعالیت گروه جهادی رسانه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه گروه جهادی رسانه در سازمان بسیج رسانه استان یزد تشکیل شده است و ان‌شاالله با پیگیری‌هایی که در حال انجام است، به زودی در شهرستان بافق هم راه اندازی خواهد شد.

علی‌محمد پارسائیان با اشاره به کادر سازی، آموزش و تربیت نسل جوان رسانه‌ای، گفت: ما در سازمان بسیج رسانه برنامه جامعی برای تربیت نیروی جوان رسانه‌ای تراز انقلاب اسلامی نداشتیم، بنابراین یکی از وظایف جدی ما در سازمان بسیج رسانه این است که با آموزش و جذب نیروهای جوان از مدارس و دانشگاه‌ها، تربیت نیروهای رسانه‌ای شکل گیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد از تفویض اختیار برگزاری کارگاه‌های آموزش سواد رسانه به مجموعه بسیج رسانه، برگزاری رزمایش سه روزه تولیدات رسانه‌ای، راه‌اندازی مرکز فضای مجازی مجموعه بسیج رسانه به عنوان برنامه‌های پیش‌روی این سازمان خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.