تصویر لودر
پایگاه اطلاع‌رسانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 10:16
-

با محوریت کانون بسیج رسانه؛

کارگروه تخصصی رسانه و فضای مجازی تشکیل می‌شود

کارگروه تخصصی رسانه و فضای مجازی تشکیل می‌شود
دبیر مجمع بسیجیان شهرستان بافق از تشکیل کارگروه تخصصی رسانه و فضای مجازی به عنوان اولین کارگروه تخصصی حوزه رسانه ذیل مجمع بسیجیان شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق؛ سرهنگ علی تشکری در حاشیه جلسه سالانه مجمع بسیجیان این شهرستان به تشکیل کارگروه تخصصی رسانه و فضای مجازی ذیل مجمع بسیجیان بافق اشاره کرد و گفت: کارگروه‌های تخصصی مجمع از اعضای حقیقی و حقوقی متخصص و مرتبط با عرصه‌های فعالیتی تشکیل می‌شوند.

دبیر مجمع بسیجیان شهرستان بافق با تاکید بر تشکیل کارگروه رسانه و فضای مجازی با محوریت کانون بسیج رسانه، گفت: مصمم هستیم تا با تشکیل این کارگروه تخصصی در عرصه رسانه و فضای مجازی، ضمن احصای مسائل، نسبت به راهبردهای موجود و مطلوب اقدامات موثری صورت گیرد تا منجر به نتایج مطلوب گردد.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به ماموریت‌های این کارگروه، تصریح کرد: مطابق دستورالعمل های موجود، هرگونه طرح و برنامه نهایی این کارگروه که مورد مصوب مجمع قرار گیرد جهت اجرا به مسئولان مرتبط ابلاغ می‌شود تا منجر به ارتقای کمی و کیفی حوزه تخصصی رسانه و فضای مجازی شود.

وی در پایان بر ضرورت راهبردمحوری کارگروه رسانه و فضای مجازی اشاره کرد و ابراز داشت: آنچه بیشتر مهم به نظر می‌رسد و نگاه‌ها به سمت آن است، این موضوع است که با احصای مسائل، راهبردهای کارشناسی و تخصصی اخذ و ضمن بررسی در میزهای مربوطه تخصصی، منجر به تصمیمات و مصوبات و در نهایت اقدامات مطلوب در نیل به اهداف سازمانی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.