تصویر لودر
پایگاه اطلاع‌رسانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1402 - 11:51
-

در حکمی از سوی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد؛

رئیس هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج رسانه شهرستان بافق منصوب شد

رئیس هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج رسانه شهرستان بافق منصوب شد
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در حکمی، امیرعباس نارگانی را به سمت رئیس هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج رسانه شهرستان بافق منصوب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق؛ سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در حکمی، امیرعباس نارگانی را به سمت رئیس هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج رسانه شهرستان بافق منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است: هیئت‌های اندیشه‌ورز به عنوان مهم‌ترین پشتوانه فکری، نقش بسزایی را در اعتلای بسیج و تحقق اهداف و مأموریت‌های آن به عهده دارند و مطالبه رهبر معظم انقلاب و فرمان فرمانده معظم کل قوا در ایجاد و ساماندهی هیئت‌های اندیشه‌ورز در تمام سطوح و لایه‌های بسیج، تکلیف ما را در ایجاد این مجموعه ارزشمند فکری و بهره‌مندی از ظرفیت نخبگی و خبرگی اندیشه‌ورزان بسیج، دو چندان نموده است. امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب‌العین قرار دادن منویات امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و بهره‌گیری از اندیشه‌ورزان عضو هیئت، شاهد تحقق اهداف هیئت‌های اندیشه‌ورز و اعتلای بسیج باشیم.

توفیق روز افزونتان را در تحقق ماموریت‌های بسیج و پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار   حسین زارع کمالی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.