تصویر لودر
پایگاه اطلاع‌رسانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق
کد خبر : 2314
تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 20:59
-

در گزارش فصلی پاییز 1402؛

حضور ۲۰ نفر از مسئولان و ۳۷ رصد ثبت شده در سامانه رصد رسانه شهرستان بافق

حضور ۲۰ نفر از مسئولان و ۳۷ رصد ثبت شده در سامانه رصد رسانه شهرستان بافق
معاون اداری و پشتیبانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق از حضور 20 نفر از مسئولان در سامانه رصد رسانه شهرستان بافق و 37 رصد ثبت شده به عنوان دستاورد سه ماهه سوم فعالیت این سامانه خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق؛ سیدمحمد علوی با اشاره به آغاز بکار آزمایشی سامانه رصد رسانه شهرستان بافق از ابتدای سال ۱۴۰۲ و فعالیت نه ماهه این سامانه، گفت: این سامانه که در حاشیه اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق رونمایی شد، فعالیت اجرایی خود را از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز کرد.

علوی به استقبال مسئولان و اصحاب رسانه از این سامانه اشاره کرد و گفت: در مجموع سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲، تعداد ۲۰ نفر از مسئولان و شش رسانه دارای مجوز با دفتر مرکزی، نمایندگی و یا سرپرستی شهرستان بافق به این سامانه پیوستند.

وی ادامه داد: مدیر کانون بسیج رسانه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، فرماندار، مدیر اداره تبلیغات اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهرستان، رئیس مرکز بهداشت، مدیر آموزش و پرورش، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، رئیس جمعیت هلال احمر، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سرپرست اداره ورزش و جوانان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن، رئیس امور بازنشستگی کارکنان فولاد منطقه بافق، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای و سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بافق از مسئولانی هستند که به این سامانه پیوستند.

علوی همچنین از پایگاه خبری بافق فردا، پایگاه خبری پیشتاز بافق، پایگاه خبری ندای پارسیان، پایگاه خبری صبح بافق، پایگاه خبری عصر بافق و خبرگزاری ایسنا به عنوان رسانه‌های پیوسته به این سامانه خبر داد.

وی در خصوص گزارش فعالیت سه ماهه سوم سامانه رصد رسانه شهرستان بافق، گفت: نظر به گزارش پشتیبان این سامانه، در مجموع فصل پاییز سال ۱۴۰۲، تعداد ۳۷ رصد در این سامانه ثبت شده است که هر دو نوع ارتباط رسانه‌ای (عوامل رسانه‌ای با مسئولان و مسئولان با رسانه‌ها) را شامل می‌شود.

معاون اداری و پشتیبانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق در پایان یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های سازمانی، جذب صد درصد رسانه‌های دارای مجوز با دفتر مرکزی، نمایندگی و یا سرپرستی شهرستان بافق و همچنین دعوت اکثریت مدیران این شهرستان به این سامانه برای فعالیت سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۲ در دستورکار این کانون خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.