تصویر لودر
پایگاه اطلاع‌رسانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1402 - 21:39
-

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد:

هیئت اندیشه‌ورز، مغز متفکر و قوای نخبگانی کانون بسیج رسانه است

هیئت اندیشه‌ورز، مغز متفکر و قوای نخبگانی کانون بسیج رسانه است
رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در دیدار با اعضای کادر کانون بسیج رسانه شهرستان بافق بر فعالیت کارشناسی و تخصصی هیئت اندیشه‌ورز این کانون تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق؛ «علی‌محمد پارسائیان» رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد در دیدار با اعضای کادر این کانون و همچنین اعضای کارگروه رسانه و فضای مجازی مجمع بسیجیان این شهرستان به ظرفیت هیئت اندیشه‌ورز به عنوان اتاق فکر مجموعه کانون بسیج رسانه اشاره کرد و گفت: بر اساس منویات رهبری، هیئت اندیشه‌ورز که مغز متفکر هر سازمان و نهادی است، باید جدی گرفته شود تا مسائل مبتلابه رصد و مرتفع شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد ادامه داد: آنچه باید در این هیئت مدنظر باشد، رصد و بررسی معضلات رسانه‌ای و مسائل شهرستان است که می‌بایست با راهکارهای کارشناسی و تخصصی همراه باشد و به عبارت دیگر از طرح مسئله آغاز و ضمن ارائه راهکارهای کارشناسی، منتج به خروجی مناسب شود.

پارسائیان بر ارائه طرح‌های کارشناسی به عنوان خروجی هیئت اندیشه‌ورز تاکید و تصریح کرد: طرح‌های کارشناسی هیئت اندیشه‌ورز می‌تواند حتی با تصویب در دبیرخانه شهید مدرس، هم به صورت استانی لازمه اجرایی پیدا کند و هم به صورت الگو به سایر استان‌ها تسری یابد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد بر رصد و ارائه راهکار سایر مسائل شهرستان بافق به ویژه مسائل فرهنگی در هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج رسانه این شهرستان تاکید کرد و ارائه طرح‌های کارشناسی را مهم دانست.

وی در پایان بر ورود جدی هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج رسانه بافق در مجمع عمومی بسیج تاکید کرد و ابراز داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، طرح‌های این هیئت برای ارائه در مجمع بسیجیان شهرستان تدوین و آماده شود تا ضمن ارائه مسائل، راهکارها ضمن تقویت در سطح شهرستان، رویه اجرایی به خود بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.