تصویر لودر
پایگاه اطلاع‌رسانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 21:59
-

از اعضای سابق شورای کانون تشکر می‌کنم

امیدوارم سال دوم، بیش از گذشته سال فعالیت‌های تخصصی باشد

امیدوارم سال دوم، بیش از گذشته سال فعالیت‌های تخصصی باشد
مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بافق ضمن تشکر از اعضای سابق شورای این کانون، ابراز امیدواری کرد سال دوم فعالیت‌ها، بیش از گذشته سال فعالیت‌های تخصصی باشد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق؛ مهدی آخوندی در ششمین جلسه شورای این کانون، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای سابق این شورا، به تغییرات و انتصاب اعضای جدید اشاره داشت و گفت: بر مبنای تصمیمات سازمانی و البته تقویت هیئت اندیشه‌ورز و چابکی شورا، اعضای جدید منصوب شدند که امیدوارم در نیل به اهداف پیش‌رو موفق باشیم.

مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بافق به اهم اقدامات یکسال گذشته با مشارکت و ایفای نقش اعضای سابق شورا اشاره داشت و تصریح کرد: ایجاد پایگاه اطلاع رسانی کانون، طراحی سازمان الکترونیک، معرفی و انتصاب اعضا و صدور احکام صد درصد اعضای شورا و مجمع کانون، تشکیل پرونده الکترونیک اعضا، جذب قریب به صد و پنجاه درصدی نسبت به آمار سابق و به‌روزرسانی بانک اطلاعات پرسنلی کانون، انتقال کلیه پرونده‌های اعضا از مرکز استان به منطقه، طراحی و رونمایی از اپلیکیشن «رسانه شهرستان بافق»، همچنین طراحی و رونمایی از سامانه رصد رسانه و اپلیکیشن «رصد رسانه شهرستان بافق» و برگزاری اولین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق از اهم مواردی است که ظرف یکسال گذشته به مدد تعاملات درون سازمانی و بین سازمانی انجام شده است.

آخوندی به فعالیت یکساله خود در مجموعه بسیج رسانه اشاره کرد و ابراز داشت: آنچه در یکسال گذشته به واسطه همفکری، همدلی و همکاری انجام شد، مسیر را هموار کرد تا در مجموعه سازمان استان و البته سازمان مرکز حرف برای گفتن داشته باشیم و قدم هایی برداشته شد که با وجود نقدها، برای آغاز فرایندها نیاز بود.

وی به برنامه‌های پیش‌روی کانون در سال ۱۴۰۲ اشاره و اظهار داشت: موضوع آموزش، ساماندهی الکترونیک پرسنل در قالب انجمن‌های تخصصی و ارائه طرح و برنامه‌های قابل تعمیم به استان از مهم‌ترین برنامه‌های در دستورکار است تا منتج به اثرات مطلوب و انتفاع فعالان فضای رسانه‌ای و مجازی شود.

مدیر کانون بسیج رسانه بافق به نگاه فعالیت تخصصی بسیج رسانه تاکید داشت و گفت: با وجود اینکه مجموعه بسیج رسانه با این نام اجازه فعالیت رسانه‌ای را ندارد و اعطای مجوز رسانه بر عهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است اما سازمان بسیج رسانه رسالت جذب، آموزش، سازماندهی فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی را داراست.

آخوندی از جوان شدن بدنه شورای این کانون ابراز امیدواری کرد و افزود: بسیار خوشحالم از اینکه در مسیر جوان‌سازی بدنه گام بر می‌دارم و البته بیشتر به تربیت نسل مسئولیت‌پذیر برای انتقال امانت این مسئولیت نگاه دارم.

وی بر جذب جوانان خوش‌فکر به این مجموعه اشاره داشت و گفت: نوجوان و جوانی که استعداد فعالیت در فضای رسانه‌ای و مجازی را دارد و می‌تواند تاثیرگذار باشد، بهتر است به جای جذب به پایگاه‌ها و فعالیت‌های نظامی به فعالیت‌های تخصصی رسانه‌ای بپردازد و با عضویت در این کانون احتیاجی به حضور در پایگاه‌های مقاومت را ندارد.

آخوندی شورای کانون بسیج رسانه را یک رده اجرایی در سطح کانون دانست و از هیئت اندیشه‌ورز به عنوان رده کارشناسی هرگونه طرح یا برنامه مصوب منطقه‌ای یاد کرد.

مدیر کانون بسیج رسانه بافق به جامعه هدف این مجموعه اشاره داشت و گفت: خبرنگاران، گزارشگران، مدیران‌مسئول و مدیران‌عامل رسانه‌ها، سردبیران و دبیران، تصویربرداران خبری، عکاسان خبری، مستندسازان خبری، نویسندگان، منتقدین و کارشناسان، فعالان فضای مجازی، فعالان تشکل‌های مطبوعاتی و رسانه‌ای، فعالان رسانه‌ای در امور طراحی و چاپ و عاملان رسانه‌ای در امور توزیع به عنوان جامعه هدف سازمان بسیج رسانه تعریف شده‌اند که می‌توانند متناسب با حداقل یکی از این رسته‌ها به عضویت این سازمان درآمده و ایفای نقش کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.