تصویر لودر
پایگاه اطلاع‌رسانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 23:09
-

مدیر کانون بسیج رسانه بافق: اعضای کانون بسیج رسانه شهرستان بافق سازماندهی می‌شوند

تشکیل انجمن‌های تخصصی کانون در دستورکار است

تشکیل انجمن‌های تخصصی کانون در دستورکار است
مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بافق با تاکید بر سازماندهی اعضا، از تشکیل انجمن‌های تخصصی این کانون خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق؛ مهدی آخوندی در هفتمین جلسه شورای این کانون با اشاره به شفافیت در شیوه جذب اعضا، بر سازماندهی اعضای کانون متناسب با جامعه هدف سازمانی تاکید کرد.

وی با تاکید بر شفافیت در روند جذب اعضا به ویژه جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های رسانه‌ای، تصریح کرد: کلیه اعضای کانون اعم از قدیم و جدید که عضو یا متقاضی عضویت در این کانون هستند، با مراجعه به سازمان الکترونیک کانون بسیج رسانه شهرستان بافق به نشانی اینترنتی eorg.rasanehbafq.ir حداکثر تا نیمه اول مهرماه ۱۴۰۲ نسبت به تکمیل پرونده الکترونیک خود اقدام نمایند تا ثبت فعالیت آنها بدون توقف به صورت منظم انجام گیرد.

آخوندی اولین گام اجرایی تخصصی سازی فعالیت‌ها را تشکیل انجمن‌های تخصصی متناسب با جامعه هدف سازمان بسیج رسانه دانست و ابراز داشت: تشکیل انجمن‌های تخصصی را با نگاه فعالیت‌های مدون اختصاصی دنبال می‌کنیم و این اقدام همان سازماندهی اعضاست که منجر به افزایش کمیت و کیفیت بخشی فعالیت‌های رسانه‌ای خواهد شد.

مدیر کانون بسیج رسانه بافق با اشاره به برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سطح این شهرستان، گفت: برگزاری رویدادهای شاخص رسانه‌ای مانند جشنواره ابوذر به جد دنبال می‌شود و فرایند برنامه‌ریزی برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق نیز در حال انجام است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.