تصویر لودر
پایگاه اطلاع‌رسانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق
کد خبر : 1512
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 21:25
-

با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد؛

دو طرح تحولی سازمان بسیج رسانه استان یزد در بافق رونمایی شد

دو طرح تحولی سازمان بسیج رسانه استان یزد در بافق رونمایی شد
در حاشیه اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق و با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از دو طرح تحولی سازمان بسیج رسانه استان یزد در بافق به عنوان اولین شهرستان رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق؛ در حاشیه آیین اختتامیه این دوره جشنواره که با حضور فرمانده سپاه الغدیر و رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد، مشاور فرهنگی استاندار یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، تعدادی از مسئولان و اصحاب رسانه بافق برگزار شد، از دو طرح تحولی سازمان بسیج رسانه استان یزد در بافق با عنوان «اپلیکیشن جامع رسانه شهرستان بافق» و «سامانه رصد رسانه شهرستان بافق» برای اولین شهرستان در استان یزد رونمایی شد.

مهدی آخوندی، مدیر کانون بسیج رسانه شهرستان بافق با اشاره به برنامه‌های تحولی سازمان بسیج رسانه استان یزد، گفت: بر مبنای رسالت سازمانی مصمم هستیم تا در کنار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب شریف رسانه خدمتگزار باشیم، لذا «اپلیکیشن جامع رسانه شهرستان بافق» با هدف معرفی رسانه‌های شهرستان و همچنین نمایندگی خبرگزاری‌های مستقر در بافق طراحی، ایجاد و منتشر شده است.

وی به ضرورت وجود این اپلیکیشن جامع رسانه اشاره و تصریح کرد: خلأ فضای مرجع رسانه‌ای احساس می‌شد که آخرین رسانه‌های فعال و اخبار رسمی از رسانه‌های آزاد قابل رصد و پایش باشد که این مطالبه نیز با تولید و انتشار اپلیکیشن جامع رسانه شهرستان بافق به نحوی مرتفع شد.

آخوندی به رونمایی از دومین طرح تحولی سازمان بسیج رسانه استان یزد در بافق تحت عنوان «سامانه رصد رسانه شهرستان بافق» اشاره و در این باره اظهار کرد: سامانه رصد رسانه، اولین و ساده‌ترین سامانه دوطرفه ویژه ارتباطات رسانه‌ای بین مدیران و اصحاب شریف رسانه است که به دو صورت اپلیکیشن اندروید و نسخه تحت‌وب طراحی شده است.

دبیر هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج رسانه شهرستان بافق از اجرای فعالیت این سامانه به صورت برخط از ابتدای سال۱۴۰۲ خبر داد و ابراز کرد: از آنجا که مطابق برنامه‌ریزی سازمانی، اصحاب رسانه بافق مستمراً به این سامانه دسترسی پیدا خواهند کرد، خوشبین و مصمم هستیم کلیه مدیران شهرستانی در رأس آنها فرماندار بافق به این سامانه ملحق شوند.

آخوندی در پایان با تأکید بر عزم جدی سازمان بسیج رسانه استان یزد در برگزاری همایش‌های فصلی دیده‌بان صبح در سطح شهرستان بافق، اظهار داشت: در برنامه داریم از اصحاب رسانه و همچنین مدیرانی که از سامانه رصد رسانه استفاده کنند، به عنوان پیشگامان جهاد تبیین تجلیل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.