تصویر لودر
پایگاه اطلاع‌رسانی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق
کد خبر : 1501
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 12:20
-

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: برگزاری رویدادهای رسانه‌ای در مقابله با جنگ ترکیبی، قابل تقدیر است

برای موفقیت بیش از پیش، ضرورت دارد رسانه‌ها حالت آفندی به خود بگیرند

برای موفقیت بیش از پیش، ضرورت دارد رسانه‌ها حالت آفندی به خود بگیرند
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان بافق، برگزاری رویدادهای رسانه‌ای در مقابله با جنگ ترکیبی را قابل تقدیر دانست و گفت: برای موفقیت بیش از پیش، ضرورت دارد رسانه‌ها حالت آفندی به خود بگیرند.

به گزارش روابط‌عمومی کانون بسیج رسانه شهرستان بافق؛ حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در آیین اختتامیه این دوره جشنواره که با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد، مشاور فرهنگی استاندار یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، تعدادی از مسئولان و اصحاب رسانه بافق برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و پشتیبان این جشنواره، گفت: به واسطه این اقدام خوبی که در راستای مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن اجرا شد، تشکر می‌کنم.

وی در زمینه اثرگذاری رسانه‌ها بیان داشت: برای اثرگذاری باید به چند نکته توجه کنیم؛ اولین نکته اینکه هدف از ایجاد انقلاب اسلامی چه بوده و چه هست؛ برای رسیدن به این هدف چه چالش هایی پیش روی ماست؛ سومین نکته اینکه ما به عنوان اصحاب رسانه در رسیدن به این هدف چه نقشی داریم.

فرمانده سپاه الغدیر درباره مهم‌ترین چالش امروز جامعه گفت: مهم‌ترین چالش امروز ما هویت زدایی و بی‌هویت‌سازی توسط دشمن است؛ چالشی که توسط اصحاب رسانه باید به فرصت تبدیل شود و ما می توانیم این کار را انجام دهیم؛ ما کارنامه هشت سال دفاع مقدس را روبروی خود داریم و امروز هرچه داریم همه مدیون آن دوران است؛ امروز وظیفه اصحاب رسانه در مقابل جنگ ترکیبی، شناختی و چالش‌هایی که دشمن در این راه ایجاد کرده، روشنگری و مقابله با آن است؛ رسانه‌ها باید آگاه باشند در مقابل اسلام ستیزی، اسلام هراسی، هویت زدایی و بی‌هویت‌سازی دشمن، چه پیامی را باید تولید کنند و آن را انتشار دهند.

وی درباره اقدام به موقع رسانه‌ها در مقابله با چالش‌های دشمن گفت: در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن، اقدام به موقع و به هنگام لازم و ضروری است؛ لذا اصحاب رسانه ما نباید همیشه حالت پدافندی به خود بگیرند، تا زمانی که پدافندی عمل کنیم آسیب پذیر هستیم؛ ما باید از این حالت بیرون بیاییم و حالت آفندی به خود بگیریم.

زارع کمالی ادامه داد: ما اگر دشمن را خوب بشناسیم و ماموریت او را بدانیم و اقدام به موقع انجام دهیم، موفقیت ما حتمی خواهد بود؛ امروز سلاح، سلاح قلم و زبان است و این کار توسط رسانه‌ها صورت می گیرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: امروز ما باید سه جهاد را سرلوحه خود قرار دهیم؛ جهاد تبیین که مسئولیت رسانه‌ها در آن از همه بیشتر است، جهان امیدآفرینی آن هم نه امید کاذب و سومین جهاد، جهاد خدمت رسانی به مردم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.